loading...
بچه های آی تی و نرم افزار کرمانشاه
آخرین ارسال های انجمن
علی رضایی بازدید : 617 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (1)

bitdefender

 


آنتی ویروس شماره یک
نرم‌افزار بیت دیفندر از کامپیوترشما به وسیله تکنولوژی امنیتی خاصی محافظت می‌کند که بارها و بارها در تست‌های AV-Test Best Protection رتبه اول را بدست آورده است.

ساده و منعطف
بیت دیفندر انعطاف پذیر و ساده است. شما می‌توانید با این نرم‌افزار به راحتی وضعیت امنیتی کامپیوتر خود را مدیریت کنید و با رابطی تحت وب، آن را اسکن، به‌روزرسانی و پیکربندی کنید.

امنیت کامل
بیت‌دیفندر می‌تواند امنیت کامل کامپیوترهای خانگی، لپ تاپ و سرورها را در برابر انواع تهدیدات بدافزاری و حملات خرابکارانه تضمین کند.

علی رضایی بازدید : 369 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)




ضد ویروس شید با استفاده همزمان از موتورهای ضد ویروس قوی (نود۳۲ و آویرا) قادر است درصد بالاتری در شناسایی ویروس‌های شناخته شده را فراهم آورد. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور‌ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند. همینطور از آنجایی که هر موتور از روش‌های خاصی برای یافتن ویروس‌های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس‌های ناشناخته نیز می‌شود. همچنین مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می‌شود نیز کوتاه تر می‌شود. ضد ویروس شید شامل سیستم محافظت از یواس بی می‌باشد که از آلودگی از طریق درایوهای فلش جلوگیری می‌کند.

 

 

علی رضایی بازدید : 737 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

iOS

 

در ۱۰ ژانویه ۲۰۰۷ (۲۱ دی ۱۳۸۵)، اپل و استیو جابز، آیفون را معرفی کردند. محصولی که بزرگترین و گسترده‌ترین معرفی در زمان خود محسوب می‌شد. در طول ۶ سال بعد از آن، آیفون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ به معنای واقعی، تعریف جهان از موبایل و کارکردهای آن را تغییر دادند. جهانی که به سرعت درحال پیشروی است و در آن، iOS، قدیمی‌ترین سیستم‌‌عامل در حال توسعه محسوب می‌شود. در حقیقت اپل از طریق ارتقاء و بهبودهای بی‌وقفه و سالانه، یکی از پرکاربردترین و پر امکانترین پلت‌فرم‌های بازار را با پشتیبانی بسیار عالی معرفی کرده است.


iOS، نرم‌افزاری است که به تلفن‌های همراه اپل جان بخشیده، سیستم‌عاملی که استفاده از آن برای اغلب کاربران، بسیار ساده است. پلت‌فرمی قدرتمند برای توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ که به کاربران خود در همه دستگاه‌ها تجربه‌ای مشابه ارائه می‌کند. احتمالاً قابل توجه‌ترین بخش iOS فعلی، شباهت بسیار زیاد آن به نسخه اولیه iOS در سال اول است. با این حال، اپل، انبوهی از امکانات و ویژگی‌های جدید را از آن زمان ارائه نموده است. اپل، به دور از خطر یکنواخت شدن ویژگی‌های سیستم‌عاملش به مرور زمان، iOS را به‌گونه‌ای راهبری نمود که همچنان سرزنده و جذاب بوده و ویژگی‌های اختصاصی بهتری نسبت به هریک از سیستم‌عامل‌های موجود درخود داشته‌ باشد. iOS 6، از این مرحله نیز فراتر رفته است.

برای مشاهده تشریح کامل تمام نسخه ها به لینک زیر در تالار گفتمان بروید:

مقاله: معرفی کامل سیستم عامل iOS

 

علی رضایی بازدید : 746 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

همونطور که از عنوان تاپیک پیداست آموزش نصب ویندوز 8 رو روی نرم افزار vmware قراره بصورت کاملا تصویری براتون بذارم.

این آموزش مرحله به مرحله هست و کاملا سعی میشه نکاتی رو که در مسیر نصب ویندوز 8 میبینید نشون بده.

توی این آموزش از مرحله اول که معرفی فایل ISO و سیستم مجازی ای که قبلا از طریق vmware تا تغییر فایلهای دسکتاپ قرار داره.

که از طریق لینک زیر میتونید این آموزش رو همراه با تصاویر با کیفیت مشاهده کنید:

آموزش نصب ویندوز 8 (تصویری)


دوستانی که مایل هستن تا با ساخت سیستم مجازی آشنا بشن میتونن از طریق لینک زیر آموزش مرحله به مرحله اون رو هم ببینن:

آموزش ساخت سیستم مجازی


این آموزش برا کلاس آزمایشگاه سیستم عامل هم خیلی مفید واقع خواهد شد.

امیدوارم کمکی کرده باشیم./

 

محسن رضایی بازدید : 463 چهارشنبه 12 تیر 1392 نظرات (0)

چکیده:
محققان لابراتوار هوش مصنوعي و علوم رايانه موسسه فناوري ماساچوست زبان برنامه‌نويسي جديد نوشتند. به گزارش سرويس فناوري خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين زبان برنامه‌نويسي موسوم به Halide، يك زبان بهينه‌شده براي الگوريتم‌هاي پردازش تصوير است.

halide

 

محسن رضایی بازدید : 1866 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

اکسس پوینت (access point) به زبان ساده به معنی "نقطه دسترسی" است.

در اینجا منظور این است که لپ تاپ خود را به یک مودم وایرلس تبدیل کنید ؛ ارزش این کار زمانی مشخص میشه که چند دستگاه مجهز به wifi (مثلا گوشی های همراه) در اختیار دارید اما مودم خانگی شما وایرلس نباشه تا از امکانات وای فای موبایلتان هم استفاده کنید.

پس به جای اینکه برید مودم ساده تون رو بفروشید و یه مودم وایرلس دار بگیرید از این تکنیک استفاده کنید.

مراحل کار به روال زیره :

1- برنامه Connectify رو با یه جستجو در اینترنت دانلود و نصب کنید.

2- wifi لپ تاپ رو روشن و سپس برنامه رو اجرا کنید،پنجره زیر براتون نمایش داده میشه.

محسن رضایی بازدید : 574 جمعه 07 تیر 1392 نظرات (1)

نرم افزار قدرتمند Adobe Dreamweaver CS5.5، یکی از نرم افزار های محبوب برای طراحی وب سایت می باشد که در این مقاله به معرفی آن خواهیم پرداخت. نرم افزار Adobe Dreamweaver که نام قبلی آن تحت مالکیت کمپانی Macromedia یعنی Macromedia Dreamweaver بود، یکی از نرم افزارهای محبوب طراحی وب سایت می باشد که همانطور که اشاره شد در ابتدا توسط کمپانی Macromedia تولید و منتشر گردید اما بعد ها در سال ۲۰۰۵ که کمپانی Adobe اقدام به خرید Macromedia نمود، ادامه روند تولید این نرم افزار را بر عهده گرفت. Dreamweaver برای سیستم عامل های Windows و Mac منتشر شده است و این امر باعث شده تا کاربران هردو سیستم عامل بزرگ و محبوب دنیا بتوانند از آن استفاده نمایند. آخرین نسخه های این نرم افزار از زبان های اسکریپت نویسی Client side مانند CSS و JavaScript و همچنین از بسیاری از زبان ها و Framework های Server-side مانند ASP.Net، PHP، ColdFusion و Scriptlet پشتیبانی می نماید. نسخه Adobe Dreamweaver CS5 علاوه بر زبان انگلیسی از زبان های مختلفی دیگری نیز پشتیبانی می نماید. یکی از نسخه های این نرم افزار به نام نسخه Middle East و یا نسخه خاور میانه، مخصوص استفاده از زبان های عربی و یا فارسی (و زبان هایی که از راست به چپ نوشته می شوند.) می باشد که این امر باعث رضایت کاربران این مناطق نیز گشته است. جدول زیر تمامی نسخه های این نرم افزار را از شروع انتشار تا کنون نشان می دهد. در جدول ذیل رنگ قرمز به نسخه های قدیمی که دیگر مورد پشتیبانی قرار نمیگیرند، رنگ زرد به نسخه های قدیمی که هنوز پشتیبانی می شوند و رنگ سبز به جدیدترین نسخه اشاره می نماید

ادامه مطلب

علی رضایی بازدید : 1068 پنجشنبه 06 تیر 1392 نظرات (0)

اندروید

 

اندروید (Android) نام یک سیستم عامل موبایل است که توسط شرکت گوگل توسعه داده میشود. این سیستم عامل اوپن سورس است و برپایه هسته لینوکس بنا شده است. اندروید بر خلاف سیستم عامل iOS آیفون که فقط پردازنده های ARM را پشتیبانی میکند، بر روی انواع مختلفی از پردازنده ها (ARM, MIPS, Power Architecture, x86) قابل نصب است. از سال ۲۰۰۸ تاکنون تلفن های همراه متعددی با استفاده از این سیستم عامل به بازار ارائه شده اند. همچنین چندین Tablet PC نیز با استفاده از این سیستم عامل به بازار ارائه شده اند.

از طریق لینک زیر میتونید توی انجمن بصورت کامل در مورد تمام نسخه ها و امکاناتشون همراه با عکس بخونید:

اندروید [تاریخچه-نسخه ها-کارایی]

 

محسن رضایی بازدید : 307 چهارشنبه 15 خرداد 1392 نظرات (0)

iATKOS ML3U | Mountain Lion 10.8.3 UEFI PC نسخه هک شده سیستم عامل مکینتاش جهت اجرا بر روی CPU Intel است
از آن جا که تمامی نسخه های سیستم عامل مک ، برای کامپیوترهای این شرکت طراحی شده اند ، راهی برای نصب مستقیم آن ها بر روی کامپیوترهای معمولی وجود ندارد. از این رو گروه های مختلف هکری ، بر آن شدند تا روش هایی را جهت نصب این سیستم عامل بر روی کامپیوترهای معمولی ارائه کنند ، پروژه های مختلفی جهت نصب سیستم عامل مکینتاش بر روی کامپیوترها ارائه شد. به اینگونه پروژه ها ، در اصطلاح  هکینتاش به عبارتی نسخه هک شده از مکینتاش گفته می شود.
 

گرچه اپل با تلاش‌های انجام شده برای استفاده از سیستم عامل آن در کامپیوترهایی غیر از کامپیوترهای خودش مقابله می‌کند، بسیاری از افرادی که با دنیای فناوری سروکاردارند ترجیح می‌دهند که از اپل سخت‌افزار نخرند در عوض زمان و تلاش زیادی را صرف می‌کنند تا یک هکینتاش بسازند. دلایل زیادی برای این کار وجود دارد:

 

علی رضایی بازدید : 629 شنبه 11 خرداد 1392 نظرات (0)

اولین بازی کامپیوتری

 

یکی از بازی های کمتر شناخته شده ی بیل گیتس است اما در حقیقت اولین بازی کامپیوترهای شخصی است.این بازی رانندگی توسط گیتس در ساعت ۴ صبح نوشته شد. این بازی بر روی ورژن اولیه ی سیستم عامل داس به صورت رایگان داده می شد.
هم اکنون، این بازی یکی از اپلیکیشن های “آیفونشده است و قیمت آن تنها ۰٫۹۹ دلار است. این بازی در مقایسه با بازی های ۳ بعدی کنونی که توسط شرکت ها بزرگ ساخته می شود، بسیار ساده است.
بازی “دانکی” از زرولوشن بسیار پایینی برخوردار است و جاده ای دو بعدی را نشان می شود که شما باید از برخورد با دانکی ها اجتناب کنید. حتی در ان زمان هم، این بازی بسیار ساده انگاشته می شد.
به نقل از روزگار نو،بیل گیتس در مورد این بازی در سال ۲۰۰۱ گفت: من بودم و نیل تامپسون . ساعت ۴ صبح بود و یک نمونه ی کامپیوتر ای بی ام. در آن زمان این بازی خیلی مهیج بود. این در حالی است که رقبای بیل گیتس در اپل، آن را شرم اور و ضعیف خواندند. در اصل IBM با این بازی به دنبال به رخ کشیدن زبان برنامه نوسی در دستگاه های خود بود.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
درود بر همه؛ چه آشنا چه غریبه.. همه، آشنایان مجازی هستیم. ما و دوستان فعال در انجمن، جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور مرکز کرمانشاه هستیم. و این وبگاه رو تقدیم میکنیم به همه عزیزانی که در این دنیای مجازی به ما سر میزنند. اینجا بهیچ عنوان منحصر به ما نیست. همه تلاش ما بر ارائه بهترین مطالب هست، و امیدواریم محیطی دوستانه در انجمن داشته باشیم، و صمیمانه از همه شما عزیزان دعوت به دوستی داریم. بهترین آرزوها رو برای همه داریم..
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • سیستم گلستان

    سامانه پیامکی

    سامانه پیامکی ما راه اندازی شد.

    شماره سامانه:

    30007546646646

    نظرات، پیشنهادات، انتقادات و هرچیزی دیگه رو هم میتونید از این طریق بیان کنید.

    دوستانی که شماره شون ثبت بشه گاها پیامکهای اطلاع رسانی و ... رو از این طریق هم دریافت میکنن.

    امیدواریم مورد توجه همه قرار بگیره.



    آمار سایت
  • کل مطالب : 293
  • کل نظرات : 363
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 410
  • آی پی امروز : 65
  • آی پی دیروز : 68
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 207
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 378
  • بازدید ماه : 977
  • بازدید سال : 19,471
  • بازدید کلی : 512,826
  • کدهای اختصاصی